4 lipca 2017

gdzie to lato?

Hej Kochani! Ja już na szczęście po wszystkich egzaminach zarówno ustnych jak i pisemnych. Ciężka praca popłaca i zdałam wszystkie z wysokim wynikiem, także jestem mega szczęśliwa! :) Pierwszy semestr studiów International Sales and Marketing Management mam już za sobą i zdecydowanie polecam wszystkim osobom, które chcą kształcić się za granicą. Niestety, lato w Danii nadal jest chyba nadal w drodze i mimo tego, że mamy już lipiec, to na codzień zakładam bluzki z długim rękawem i płaszczyk. Wiatr i deszcz nie dają za wygraną. :) Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia, które zrobiłam kilka dni temu ze znajomymi. Dajcie znać czy macie jakieś plany na wakacje! Buziaki!

bluzka, spodnie - bonprix.pl
płaszczyk - vubu.pl
buty - Nike

19 komentarzy:

  1. Good pictures, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja ;) Śliczny płaszczyk :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałoby się w końcu to lato ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu w Anglii też zimno, sto razy lepsza pogoda była w maju ;) ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas wiatr chce urwać głowę :D Pogoda nie rozpieszcza

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look. U nas też pogoda nie zachwyca. Wiatr, deszcz i 14 stopni, mam nadzieję, że odczujemy jeszcze te lato!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. W Polsce też wieje i zimno, ale ja akurat wolę taką pogodę niż upały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślę gorące pomuchy ! U nas od dziś powrót upałów...będzie ciężko ;)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje kochana zdanych egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia,miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze piękna a lato chyba o Nas zapomniało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, żeby kolejne sesje były również udane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥