25 lipca 2017

Poland

Hej! Długo się do Was nie odzywałam, jednak ostatnio krążę między pracą a domem i rzadko wpadam na bloga. Zdecydowane częściej możecie mnie teraz znaleźć na moim instagramie, nick: monikaozdoba.  Dwa tygodnie temu wybrałam się do Polski, gdzie naładowałam akumulatory na maksa i zdecydowanie odpoczęłam. W ciągu kilku dni udało nam się zwiedzić kilka miast i powiem Wam, że tego mi było trzeba. Co więcej, pogoda dopisywała w stu procentach! :) Poniżej przedstawiam mały urywek moich małych podróży. Podzielcie się w komentarzach Waszymi planami na wakacje, chętnie poczytam. Buziaki!

34 komentarze:

  1. Piekne stylizacje :) U mnie temat urlopu nadal otwarty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety wakacje spędzam w domu w tym roku, ale w przyszłym za to zaszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba we wrzesniu jede do Grecji na tydzien albo do Włoch, a teraz na 3 tygodnie nad morze i zwiedze nadmorskie miasta. super zdjecia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje :) Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie cały czas praca, brak czasu na wypoczynek, zostają tylko weekendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) Śliczna sukienka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O "mój" Kraków... ♥ Może się gdzieś minęłyśmy? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia modowe, chyba się pominęłaś z powołaniem. ;)
    Wakacje spędzam w domu, bo niestety urlop wychowawczy nie rozpieszcza finansowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, jesteś strasznie drobniutka, chyba schudłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niedawno wróciłam z morza :)
    Pięknie kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Kraków :) i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o super! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Ja na wakacje wybieram się do Pragi. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz :D
    Piękne stylizacje :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Widać na nich jakie masz cudowne, długie włosy - zmotywowałaś mnie do tego, by na najbliższej wizycie u fryzjera nie zgadzać się na żadne, radykalne cięcia... dziękuję :* :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarny kombinezon jest świetny!!! ♥

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia ♥ U mnie w planach koncert Lany del Rey :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wygladasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej czerwonej sukience wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Good way of describing, and pleasant paragraph to obtain facts concerning my presentation topic, which i am going to convey in school.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! At last I got a webpage from where I be
    able to in fact obtain valuable data concerning my study and knowledge.

    OdpowiedzUsuń
  22. hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  23. Beutiful photos, I like it. Great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Quality articles оr reviews іs the key to interest
    the viewers to go tо see the site, thɑt's whɑt
    thiѕ site is providing.

    Аlso visit mʏ website: https://www.youtube.com/watch?v=YMeZdyQnoRE

    OdpowiedzUsuń
  25. wholesale Chris Harris Jr jerseys | Cheap Nfl Jerseys site is the best site to buy 22 Jimmy
    Smith Jersey! A complete selection of American football jerseys,
    Cheap Authentic hockey Jersey and baseball.

    OdpowiedzUsuń
  26. Me refiero a las caritas. En Este es muy anterior a los emoticonos,
    ya que nació en 1963 también en EEUU debido a los despidos generados tras la fusión de dos
    empresas aseguradoras. La dirección de la nueva empresa decidió entonces
    hacer una campaña interna de marketing creando la campaña de amistad.
    , Francia, Alemania, Italia, A propósito, sólo un recordar, 5 estrellas significa
    que les gusta nuestra app en play store.  Asimismo disponible de autocorrección, 30 diccionarios de los idiomas
    más esenciales, Las caritas usadas para esta función son los emojis universales, presentes
    en la mayoría de los teclados de los teléfonos Android iOS.

    OdpowiedzUsuń
  27. I have been exploring for a bit for any high quality articles or
    weblog posts in this sort of area . Exploring in Yahoo I at
    last stumbled upon this web site. Reading
    this info So i am glad to convey that I have an incredibly just right uncanny feeling I found out exactly
    what I needed. I so much undoubtedly will make sure to do not fail to remember this website and give it a glance on a relentless basis.

    Website: http://herb24.space

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi there Dear, are you truly visiting this web page regularly, if so after that
    you will absolutely take good experience.
    Website: http://herb24.space

    OdpowiedzUsuń
  29. I every time used to read piece of writing in news papers but now as I am a user of
    net therefore from now I am using net for posts,
    thanks to web.
    Website: http://herb24.space

    OdpowiedzUsuń
  30. nie myslalas nigdy o fotomodelingu? piekna z Ciebie kobieta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥