25 lutego 2018

dlaczego pojechałam do Rosji?

Cześć! Jak wiecie uwielbiam podróże, a każdy nowy kraj i poznani ludzie dodają mi pozytywnej energii i uczą czegoś nowego. Tak również było w tym przypadku - zwiedziłam przepiękną Rosję, gdzie odbyłam studia w jednym z uniwersytetów w Sankt Petersburgu. Przez czas pobytu mieliśmy mnóstwo okazji do pracy z Rosjanami i muszę przyznać, że nauka tam różniła się diametralnie od tej, którą odbywam w Danii. Podczas wykładów o tamtejszej kulturze dowiedzieliśmy się, że Rosjanie są zamknięci na nowe osoby i znacznie lepiej odgadują się z osobami mówiącymi w tym samym języku.
Muszę przyznać, że uniwersytet zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie - był przepiękny! W Danii uczelnia w której studiuję jest nowoczesna, piętrowa a z okien mamy widok na rzekę i przypływające statki z różnych krajów. W Sankt Petersburgu uczelnia "LETI" jest starodawna, a sale wykładowe są ogromne.
Podczas nauki w Rosji mieliśmy także poznać bliżej dwie firmy zarówno w dziale marketingu jak i samej produkcji. Najwięcej frajdy sprawiła nam wszystkim wycieczka do innego miasta, gdzie znajdowało się przedsiębiorstwo wykonujące opony dla przeróżnych samochodów z całego świata. Tak oto widziałam proces powstawania opony na żywo - robi ogromne wrażenie! Widzieliśmy wszystkie potrzebne materiały, poznaliśmy pracowników i na przykład przesympatycznego pana, którego zadaniem było sprawdzanie, czy wzory na oponach wykonane są prawidłowo i według międzynarodowych standardów firmy. Najlepszym punktem wycieczki był oczywiście sam proces produkcji opony, efekty temu towarzyszące a potem samo testowanie. 😊 Powiem Wam, że wszystkie dziewczyny były w zachwycie, nie wspominając o chłopakach przebywających na tamtą chwilę w siódmym niebie. 😅
Nasze zajęcia na uczelni odbywały się codziennie i w każdym dniu byliśmy zajęci od poranka do wieczora. Wieczorem nocne życie w Sankt Petersburgu dopiero się budzi, więc fajnie było doświadczyć wszystkich rzeczy o których poprzednio słyszałam tylko w opowieściach. 😄 Imprezy do białego rana, nauka kultury i zwiedzanie miasta to główne momenty z podróży, które zdecydowanie zapadną mi w pamięć na dłuższy czas. Pamiątek obkupiłam się na całą walizkę - nie mogło zabraknąć matrioszki, pocztówek, breloczków, magnesów i oczywiście słodyczy, które wyglądały tak kusząco! 😁
Zostawiam Was na koniec z przepięknymi zdjęciami - nawet pogoda była dla nas przychylna, ponieważ nie doświadczyliśmy tych ogromnych mrozów. Nie mogłam się zdecydować, które ze zdjęć Wam pokazać, więc dzisiaj będzie ich troszkę więcej. Lubicie podróże? Byliście kiedyś w Rosji?

1. Nigdy nie bylam w Rosji ale planuje wycieczkę z tym że do Kalinigradu ☺
    Piękne zdjęcia 😍
    Dziękuję za obserwację i również obserwuje sąsiadkę ☺
    Lili

2. Jak widać wycieczka wspaniała. Zdjęcia piękne, tylko pozazdrościć :)
    Też obserwuje :)

3. Wow, pięknie tam w Sankt Petersburgu! Szczerze powiedziawszy, to nigdy nie marzyłam o Rosji, jako miejscu na spędzenie wakacji, no ale widzę, że warto się tam wybrać. Architektura szczególnie robi wrażenie. A te oglądanie wytwarzanie opon na żywo rzeczywiście musiało być ekscytujące. :D

4. Zawsze chciałam zwiedzić Rosję, może kiedyś się uda. Byłam jako małe dziecko :)

5. Nie byłam nigdy w Rosji, ale chciałabym kiedyś pojechać, piękne zdjęcia! <3

6. Wow, ale zazdroszczę, piękne zdjęcia :)

7. Wow :O Powiem Ci , że to odwaga jednak heheh

Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

8. Bardzo zazdroszczę! Od zawsze chciałam wybrać się do Rosji :)

9. Nigdy nie byłam w Rosji i nigdy takiego wyjazdu nie rozważałam ;) Obserwuję ;)

10. świetne zdjęcia :) Rosja może nie jest miejscem do którego chciałabym pojechać, jednak jakbym miała taką możliwość to pewnie bym skorzystała z takiej wycieczki :D

11. Kocham podróże i przyznam, że od dłuższego czasu mam ochotę na Rosję. Twoje piękne zdjęcia tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto się tam wybrać. Pozdrawiam serdecznie.

12. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam w Rosji. Może kiedyś, bo póki co wolę raczej ciepłe kraje :)

13. robisz przepiękne zdjęcia:) i ślicznie wyglądasz:)

14. super, chętnie bym odwiedziła Rosję <3

15. Jakby mi ktoś zaproponował wycieczkę do Rosji była bym niezainteresowana ale jak zobaczyłam Twoje zdjęcia to mam ochotę tam pojechać.

16. uwielbiam podróże, wolę te egzotyczne kierunki, ale w Rosji podobno też jest sporo do zobaczenia :)
    obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

17. Piękne zdjęcia!

18. Uwielbiam podroze, jednak do Rosji jakos nigdy mnie nie ciagnelo :)

19. Beautiful pictures and amazing travel experience and great photography :)
    www.ivanasworld.com

20. Świetne zdjęcia, każda podróż uczy nas czegoś nowego - uwielbiam podróże i chyba nie ma takich miejsc do których nie chciałbym pojechać ...

21. Nigdy bym nie pomyślała że w Rosji jest tak pięknie;) cudne zdjęcia ❤
    Pozdrawiam i obserwuje 👄

22. great round up.

23. jejku, Twoje studia są fantastyczne, masz cudowne życie, zwiedziłaś już tyle miejsc

24. Osobiście Rosja przywołuje we mnie same negatywne myśli. Bardzo jednak podobają mi się zdjęcia z Twojej podróży tam ! :)

25. Rzeczywiście musiało być super,śliczne zdjęcia :)

26. Nigdy tam nie byłam, ale marzy mi się odwiedzenie właśnie Sankt Petersburgu :) Twoje zdjęcia jeszcze mocniej do tego zachęcają. Z przyjemnością przeczytałabym więcej o Twoich wrażeniach z pobytu w Rosji :)

27. Piękne zdjęcia, robią wrażenie. Marzę o tym, by kiedyś wybrać się do Rosji.
    claudeeen.blogspot.com

28. W Rosji nie byłam, ale planuję się wybrać. A podróże uwielbiam :)

29. Kilkanaście lat temu byłam w Moskwie i muszę przyznać, że byłam pod ogromnym wrażeniem tego miasta.

30. raczej rzadko kto odwiedza te rejony ale faktycznie pieknie tam

31. Mnie jakoś nie korci do tego, żeby zwiedzić Rosję, ale są takie rzeczy, które chciałabym zobaczyć na żywo, jak te ich cerkwie. Naprawdę robią one wrażenie. No i matrioszki robione własnoręcznie też byłyby świetną pamiątką z takiego miejsca.

32. Ojeju, nigdy nie sądziłam że Rosja jest takim krajem, raczje kojarzyla mi się z brudem i biedotą. Ale po zdjeciach wiem, że tak nie jest.. jednak co media kreują to media, to kolejny przykład aby nie ufać temu co w nich pokazują.. ja mimo tego nie wybieram się do Rosji :P

33. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do Rosji, ale w sumie gdybym miała okazję tam jechać to bym ją wykorzystała :)

34. Z zaciekawieniem przeczytałam Twój post :)
    Widać po Twoich postach, że nie boisz się nowych wyzwań :)

35. Pięknie tam jest. Chciałabym kiedyś zobaczyć Sankt Petersburg.

36. Szczerze mówiąc nigdy nie myślałam nad odwiedzeniem Rosji ;)

37. Do Rosji bardzo chciałabym się kiedyś wybrać na wycieczkę :)

38. Nigdy nie byłam w Rosji, ale kiedyś się na pewno wybiorę.
    Super, że mogłaś tam być i zdobywać nowe doświadczenia!
    Dołączam do obserwatorów, chętnie będę wracać na Twój blog :)

39. Zazdroszczę Ci tej możliwości poznawania nowych "światów" :)