17 czerwca 2016

życie w USA

Hej Kochani! W dzisiejszym poście kilka słów na temat życia w Ameryce. Od kiedy pamiętam lubiłam język angielski i to z nim wiązałam swoją przyszłość. Studiując w Danii tylko przekonałam się o tym, że jestem we właściwym miejscu. Spotykanie osób z całego świata, rozmowy o kulturze, czy uczenie się tradycyjnych potraw to coś niesamowitego. Podróże kształcą, dodają pewności siebie a także otwierają drzwi do lepszej przyszłości. Wiele osób pyta mnie dlaczego zdecydowałam się na pobyt w Stanach Zjednoczonych. "Przecież nie znałaś tu nikogo, ani nie masz tutaj rodziny" - tą sentencję słyszałam od samego początku. :) Moja odpowiedź od zawsze jest taka sama: robienie rzeczy niemożliwych daje mi wielką frajdę i satysfakcję, a każde marzenie (nawet to najbardziej nieosiągalne) można spełnić. Jeszcze kilka lat temu odwiedzenie Stanów Zjednoczonych było moim największym marzeniem, tak samo jak praca w Disney'u. Dzisiaj mija już 5 miesięcy od kiedy opuściłam Europę, a doświadczenia tutaj nie zamieniłabym na żadne inne. Mój amerykański sen się spełnił. :) Do Orlando przyleciałam w styczniu i już od samego początku zakochałam się w przepięknych widokach, słońcu, palmach i oceanie. Praca w Walt Disney World nauczyła mnie bardzo dużo, nie mogę uwierzyć, że czas upływa mi tutaj tak szybko, a za ponad miesiąc czeka mnie powrót do mojej równie magicznej Polski. Niedawno dowiedziałam się, że "Gazeta Ostrowiecka" opublikowała długaśny artykuł na mój temat, a moja uczelnia w Danii uznała moją praktykę jako jedną z najlepszych. Nie bójcie się walczyć o swoje marzenia, bo to Wy ustalacie swoje granice. Szczytów na świecie jest wiele, a Wy możecie osiągnąć swoje własne. Zapraszam także do śledzenia mojego Snapchata, gdzie możecie obserwować moją amerykańskie "story". :)



12 komentarzy:

  1. nice pics..i really like to be there..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Ci tam było jak najlepiej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful :)
    www.ivanasworld.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś idealnym przykładem na to, że marzenia się spełniają, ale poprzez determinację i ciężką pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia naprawdę się spełniają :) Życze powodzenia :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żywy dowód na to, że marzenia się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę i to bardzo. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful , a Deram ❤❤

    Pry
    coisasdealisprick.wix.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Podziwiam i jednocześnie zazdroszczę :) Pamiętam jak mieszkałaś w Danii, już wtedy mówiłam sobie w duchu 'wow' dziewczyno wiesz czego chcesz! :) Mega, mega, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś odważna Moniczko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥