21 lutego 2017

Intro camp - Kopenhaga

Cześć! Jedną z rzeczy, które uwielbiam, jeśli chodzi o studia w Danii to tak zwany "Introduction Day". Dwa lata temu, kiedy przyjechałam tutaj po raz pierwszy zupełnie nie wiedziałam o co chodzi, tak więc już Wam wszystko tłumaczę. Ogólnie edukacja w Danii skupia się nie tylko na teorii, praktyce, ale także na kontaktach wykładowców ze studentami i tak zwanej socjalizacji. Na początku naszego studiowania uczelnia organizuje nam jeden dzień "wolnego", podczas którego zamiast na uczelnię jedziemy (w moim przypadku) do Kopenhagi i bawimy się! :) "Introduction Day" dla mojego kierunku odbył się kilka dni temu, jednak zanim spotkałam się z resztą klasy, urządziłyśmy sobie z dziewczynami mały babski wypad do galerii handlowej, gdzie posiedziałyśmy przy kawce i ploteczkach. Po południu udałyśmy się w wyznaczone miejsce i rozpoczęliśmy międzynarodowe spotkanie. :) Na początku jedna z naszych wykładowczyń podzieliła nas na 5 grup, każda była odpowiedzialna za coś innego. Szykowaliśmy stoły, dekorowaliśmy, rozkładaliśmy talerze, gotowaliśmy obiad oraz podawaliśmy deser - było mnóstwo zabawy, a pozytywnej energii dodawała nam muzyka w tle. Finalnie na stole pojawiły się dania zarówno z Azji i Europy - było pysznie! Po jedzeniu nadszedł czas na tańce, wygłupy i rozmowy. Słyszeliście kiedyś o takich dniach "zapoznawczych"? Co myślicie o takiej formie poznawania innych kultur? Życzę Wam miłego wtorku!



50 komentarzy:

  1. U Nas w Polsce też mogliby wprowadzić taki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o super! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach odwiedzić kopenhagę♥ Mam tam brata ciotecznego ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi rewelacyjnie! W Polsce też by się przydały takie dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku super:D szkoda, że u Nas nie ma czegoś takiego :(
    Piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeurocze są te budynki, powodzenia Monika! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o takich rzeczach i szczerze mimo, że jestem bardzo nieśmiałą osobą, to chciałabym brać w takim czymś udział. :D

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sprawa i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne chwile tam spędziłaś widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Budynki mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten pomysł ;) na pewno pozwala na lepsze poznanie się ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale swietny pomysł. Szkoda, że nie wpadli u nas na taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale bym tam chętnie pojechała do Ciebie i poszwendała się:D

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas też by się coś takiego przydało :D Super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy zaczynałam naukę w Collegu w Cambridge, też mieliśmy coś podobnego z tym, że nasze zapoznanie odbyło się w PArku Rozrywki czyli raju dla wszystkich miłośników karuzeli :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post, przyjemnie się czyta!

    Zapraszam również do mnie kochana! :)

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję odwagi i siły w dążeniu do celu jeśli chodzi o studiowanie za granicą :) A taki dzień na integrację to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dam namiar twojego bloga osobom, które w przyszłości chciałaby studiować za granicą. Znam mnóstwo takich osób i pewne nakierowanie ich było by bardzo użyteczne z ich punktu widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie jakby w Polsce też takie dni wprowadzili.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale się zmieniłaś Monika! :o

    OdpowiedzUsuń
  23. W Belgii mamy podobnie :) Super sprawa ! Fajny nowy wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie śliczne dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. You are such a pretty girl! Great photos.

    Enjoy a great start of the new week!

    xx Tamara Chloé

    www.TcStyleClues.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzy mi się pozwiedzać Kopenhagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejkuuu, jak ja tej Danii Ci zazdroszczę! W pozytywnym znaczeniu oczywiście. Mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić kiedyś ten kraj, to jedno z moich malutkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże... zazdroszczę takim "światowym" ludziom, jak TY! :) super sprawa. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie integracyjne spotkania nie dość, że uczą to jeszcze sprawiają przyjemność, fajna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś fajnego, poznawanie ludzi z innych zakątków świata jest wspaniałe :) sama chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post, strasznie ciekawie to opisujesz, a te piękne zdjęcia to uwieńczenie całości :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dosyć często biorę udział w integracyjnych spotkaniach i są zawsze super niezależnie od formy. Cudne fotki i bardzo ciekawy post :) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie! Śliczne zdjęcia <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kopenhagen is a wonderful town! I follow your blog - follow back?
    Lovely greetings,
    Christine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥