20 marca 2018

zdrowe jedzenie z Krukam

Dzień dobry! Kto z nas nie uwielbia słodkości? Co powiecie na takie, które dostarczają także ważnych wartości odżywczych i witamin? Niedawno złożyłam zamówienie na stronie Krukam. Przesyłka przyszła ekspresowo, a ja zabrałam się za próbowanie tych pyszności. Jeśli jesteście ciekawi jak zdrowe produkty sprawdzają się na co dzień to zapraszam do czytania.
Uwielbiam daktyle, nerkowce, pistacje i mieszankę studencką. Super sprawdzają się jako przekąska na uczelnię bądź d pracy, zaspokajają głód a przede wszystkim dostarczają naturalnego cukru dodającego energii na dalszy ciąg dnia. Z kolei o paście kokosowej słyszałam wiele dobrego, jednak nigdy nie miałam okazji jej spróbować. Szybko wyciągnęłam słoiczek z paczuszki, bo byłam jej najbardziej ciekawa. Pierwsze wrażenie? Przepiękne opakowanie i przepiękny, słodki zapach. Pasta kokosowa jest wytwarzana poprzez zmielenie miąższu kokosowa. Powstaje wtedy przepyszny mus, który często nazywany jest też masłem kokosowym. Konsystencja jest twarda i zwart , więc produkt jest świetnym dodatkiem do omletów. Posmarowany masłem z nerkowców, bananem, pastą kokosową i wiórkami kokosowymi zdecydowanie Wam posmakuje. Pasta sprawdziła się też u mnie podczas robienia koktajli. W składzie znajdziemy 100% odsączonego, czystego miąższu z kokosa - produkt nie zawiera sztucznych barwników, cukru i konserwantów. Jeśli tak jak ja jesteście zwolennikami kokosa, to zdecydowanie Wam polecam.
Przechodzimy do kolejnej pysznej kategorii, czyli masełek. Wytwarzane są z orzechów, które następnie poddawane są prażeniu. Najpopularniejszym jest to produkowane z orzeszków ziemnych, ze względu na swoją cenę. Szata graficzna mnie zauroczyła i aż szkoda mi chować tych produktów do szafki. :)
Masło orzechowe: Chociaż ma sporo kalorii, jest fajnym wypełnieniem diety i stale znajduje się w mojej kuchni. :) Produkt ten zaczęłam jeść w ... Stanach Zjednoczonych gdzie w każdym markecie wybór był przeogromny, a koleżanki dodawały je nie tylko do śniadań. Ważne, aby podczas kupowana jakichkolwiek maseł z orzechów mieć na uwadze skład. Odrzucamy te, które mają cukier i tłuszcze utwardzone. Masło musi być dobrej jakości - jeśli nie mamy możliwości wykonania go w domu postawmy na to, które posiada 100% zmielonych orzechów arachidowych. Krukam posiada tylko takie w swojej ofercie, więc nie musiałam martwić się o wszelkie niepotrzebne dodatki E... ;) Masełko orzechowe zawiera wiele tłuszczów nienasyconych takich jak omega 3, omega 6 i omega 9. Przyczyniają się one między innymi do zmniejszenia ryzyka chorób serca i zawałów.
Masło migdałowe: Już po otworzeniu wieczka mocno orzechowy zapach zachęca do spróbowania. Mimo, że posiada 100% migdałów w składzie ma ciekłą strukturę, więc najlepiej nakładać je łyżeczką. Nie znajdziemy w składzie soli, cukry i znienawidzonego oleju palmowego. Produkt posiada wysoką wartość energetyczną, jest świetnym źródłem błonnika pokarmowego i białka. Migdały zawierają dużo witaminy E regulującej ciśnienie krwi. Idealna przekąska dla tych, którzy lubią jeść zdrowo i zarazem smacznie. Ostatnio dodaję je do owsianki i krem do wafli ryżowych. Dla mnie absolutny hit, jednak może uzależniać, :)
Masło z nerkowców: Nerkowce uwielbiam i mogę je jeść garściami. Masło jest bardzo kremowe, delikatne lekko słodkie. Dziwnym sposobem znika u mnie bardzo szybko. :) Zastosowań jest wiele: batoniki, smoothie, kanapki, wypieki, owsianki... Dla mnie jednak najlepiej smakuje samo wyjadane prosto ze słoiczka, mniam! Fajne urozmaicenie diety dla tych, którzy nie chcą rezygnować z ulubionych smaków. Produkt zapobiega cukrzycy oraz wspiera pracę układu sercowo-naczyniowego.

42 komentarze:

  1. Uwielbiam masło orzechowe. Muszę też przyznać, że wygląd etykiet bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło migdałowe z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniamm, aż ślinka cieknie, same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie masło z nerkowców bym sobie zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jak ja lubię takie smakowitości! :) Uwielbiam masła orzechowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda mega pysznie! Masło migdalowe chętnie bym spróbowała!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem z nerkowców na pewno bym zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne,wypróbowałabym pastę kokosową,super zdjęcia ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Te masła i pastę kokosową ja bardzo chętnie!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastę kokosową widzę pierwszy raz, ale masła z orzechów uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło orzechowe i pasta kokosa... Oba słoiczki z wielką chęcią bym pożarła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Same pyszności, do tego zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło orzechowe mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie masła chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego masła migdałowego ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Masło orzechowe kiedyś próbowałam, ale migdałowego i z nerkowców nie, pierwszy raz widzę takie produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohohoho... Masło orzechowe uwielbiam.. Kiedy mieszkałam w Holandii byłam w 7niebie. tam mają je najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mało orzechowe z dżemem życiem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym posmakowała tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham masło z nerkowców, generalnie to moje ukochane orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham nerkowce, więc pewnie masło pożarłabym za jednym zamachem ;) Kilka razy kupiłam masło migdałowe, ale z innej firmy. I wcale nie było fajne :(

    OdpowiedzUsuń
  22. łaaa kocham masło orzechowe:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podobają mi się te masła - migdałowe i z nerkowców, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam z niecierpliwością na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Masło orzechowe musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie masełka i orzechy wyglądają zachęcająco :) Nie jadłam chyba maseł z tej firmy, więc kiedyś będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam masło orzechowe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam masło orzechowe :D ale staram się go nie kupować zbyt często bo trudno mi z nim walczyć i zdecydowanie za dużo go zjadam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasta kokosowa, ooo mamoo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam masło orzechowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się, że produkuje niesamowite pyszności. I chociaż uwielbiam słodycze, to chętnie spróbowałabym czegoś zdrowszego. Z pewnością na plus choćby dla organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa jak smakuje to masło orzechowe ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno nie jadłam masła orzechowego:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam produkty żywnościowe, które mają ładne, przemyślane opakowania. Te są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Skusiałam się niedawno i zamówiłam masło z nerkowców i pistacji, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥