16 lutego 2018

Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris w Kielcach

Cześć Kochani! Dzisiejszy post skierowany będzie głównie do kobietek, bo która z nas nie lubi zrobić sobie dnia piękności? Wizyty u kosmetyczek, masażystek czy wizażystek zawsze dają dużo frajdy i oczywiście poprawiają humor prawie tak samo jak czekolada. :) Ostatnio wybrałam się do Kosmetycznego Instytutu Dr Ireny Eris, gdzie spędziłam odprężający dzień na zabiegach. Marka towarzyszy mi na co dzień przy wykonywaniu makijażu i pielęgnacji.
Wizytę zaczęłam od sprawdzenia rodzaju mojej skóry do której dopasowany został odpowiedni zabieg. Po przebraniu się w szlafroczek, wypiciu zielonej herbaty w strefie odpoczynku wybrałam się na zabieg z witaminą C na twarz. 
Na początku Pani Kosmetyczka opisała mi poszczególne etapy oraz rodzaj przeprowadzania pielęgnacji. Po dokładnym demakijażu rozpoczęłyśmy od wodnego oczyszczania cery. Głównym celem kompleksowego programu pielęgnacyjnego Perfect Revival jest zapewnienie globalnej odnowy skóry poprzez wielokierunkowe działanie. Zastosowanie stabilnej formy witaminy C w połączeniu z optymalnym stężeniem wyselekcjonowanych alfa hydroksykwasów oraz innowacyjnego heksapeptydu  gwarantuje spektakularne efekty regeneracji i rozświetlenia cery. 
W pierwszym etapie zabiegu na twarz, szyję i okolice oczu nakładany jest 35% roztwór wit. C i AHA. Stymulują one syntezę komórkową wygładzają i zmiękczają skórę. Przywracają jej prawidłowy poziom nawilżenia.
W kolejnych etapach zabiegu wykonywana jest infuzja tlenowa i mezoterapia bezigłowa. Specjalny płyn do infuzji tlenowej zawiera unikalne peptydy, które wnikając do głębszych warstw skóry, aktywują naturalne mechanizmy naprawy uszkodzeń DNA. Mezoterapia bezigłowa to niezwykle skuteczny, nieinwazyjny system odmładzania skóry. Następnie przy użyciu koncentratu z wit. E 10% wykonywany jest masaż firmowy Dr Irena Eris, który łączy w sobie techniki masażu klasycznego, elementy drenażu limfatycznego oraz stymulację punktów energetycznych.
Skóra nabrała pięknego blasku, wygląda świeżo a co najważniejsze została odpowiednio nawilżona. Po zakończonej pielęgnacji Pani Kosmetyczka wykonała mi makijaż, a ja mogłam udać się na dalszą część odpoczynku, którą był.... masaż klasyczny. Trwał on godzinkę, także można było uciąć sobie małą drzemkę. :) 
Na zakończenie dostałam specjalną receptę z proponowanymi przez Instytut kosmetykami do mojej cery, próbki kosmetyków oraz przepiękne ręczniki do twarzy. Kosmetyczny Instytut proponuje wiele zabiegów nie tylko dla Pań, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jakie zabiegi są Waszymi ulubionymi? Polecam Wam gorąco na zbliżający się Dzień Kobiet i nie tylko. Buziaki!



41 komentarzy:

  1. Nic bardziej nie odpręża i nie dodaje kobiecości jak wizyta w gabinecie piękności! :)
    Ja ostatnio wybrałam się na standardową mikrodermabrazję jednak dla mnie o i tak była chwila relaksu i zapomnienia. Zapraszam na najnowszy wpis - WSPÓŁPRACA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo... już od jakiegoś czasu marzę o zabiegach i pobycie spa, jednak lekarz prowadzacy ciaze zabronil mi takich wyjazdów, chyba ze chce miec masaze na twarz i ramiona czy nogi. to jest malo satysfakcjonujace. rozwiazanie juz blisko, a ja mam obiecany pobyt w jakims urodowym kurorcie. nie moge sie doczekac, bo czuje sie coraz bardziej szaro i zmeczona. az zazdroszcze Ci wizyty w tym instytucie.

    buziaki Kochana
    Jak zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ja właśnie niezbyt lubię.
    Mam prawie przy swoim domu wielki kompleks SPA na Termach Maltańskich z różnymi zabiegami i raczej nie korzystam (jedynym wyjątkiem są super sauny, które wszystkim polecam). Nie czuję się zbyt komfortowo nie tylko w gabinecie kosmetycznym ale także u fryzjera. Po prostu tego typu wizyty są dla mnie przymusem.

    Ale bardzo cenię, że rozwijają się polskie firmy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle interesujące miejsce, ja jednak salonów piękności i innych podobnych tworów unikam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś balsam od Dr Ireny Eris ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam sporo mazideł od nich:) dobrze się sprawdzają:)

      Usuń
  7. Kiedyś zrobiłam sobie czekoladowy zabieg na ciało, pachniało tak, że zrobiłam się głodna i miałam problem z leżeniem 45 minut spokojnie ;)) Za to zabiegi na twarz bardzo lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie nowy wpis,czekam na kolejne :) Super tam jest,śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za takimi miejscami, ale co kto lubi. Super, że Ciebie to zrelaksowało i zadowoliło bo to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, luksusowe miejsce, w Toruniu też jest instytut :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym odwiedziła to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo bardzo klimatyczne miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
  14. very luxurious place i love these pictures,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale miły sposób na zregenerowanie sił! Całe wieki nie byłam u kosmetyczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj i ja bym się zrelaksowała w tak pięknym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajkowe miejsce! Muszę się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  18. o super sposób na relaks :) Ja nigdy nie byłam u kosmetyczki ani w żadnym spa, ale chętnie bym się wybrała kiedyś :D
    PS. Dodaję blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale tam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka regeneracja często się w życiu przydaje. A zwłaszcza po jakimś nerwowym okresie w życiu ;)
    Nigdy nie byłam w SPA, u kosmetyczki ani w jakimś salonie piękności. Nie wiem czy bym się tam po prostu odnalazła i dobrze czuła. Ale dobrze, że Ciebie zrelaksowało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszcze Ci tak głębokiej regeneracji ;) + jesteś śliczna ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki jest koszt tego zabiegu z wit.C? :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. o proszę, a ja niedawno byłam w tych rejonach

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj przydał by mi się taki dzień :)
    Świetny blog.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka wizyta to zdecydowanie cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj z miłą chęcią i ja odbyłabym taką wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie bym się tam wybrała :)

    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa relacja :) jeszcze nigdy nie korzstałam z ich zabiegów i kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W moim mieście parę lat temu istniał ten instytut ale został, niestety, zlikwidowany :-(

    OdpowiedzUsuń
  30. Super jest tak odpocząć i zrelaksować się. Jesteś mega piękna!
    Ja także obserwuje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy tamm nie byłam, ale uwielbiam kosmetyki Dr Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  32. o prosze! moje kochane Kielce :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale tam cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥