17 grudnia 2013

Farmona, Sweet Secret: balsam, peeling & krem do rąk

Cześć Kochani! Czytając ochy i achy na temat zestawu świątecznego "Sweet Secret" wiedziałam, że muszę koniecznie go wypróbować. Szczęśliwa, że będę pachnieć jak lukrowy pierniczek z niecierpliwością czekałam na przesyłkę od Farmony. Gnając na pocztę widziałam już cudownie nawilżoną i pachnącą skórę, a do tego te duże opakowania! Można się rozmarzyć... Ale przejdźmy do rzeczy :)
Uwielbiam smarowidła o 'jadalnych' zapachach i często kupuję je tylko po to, żeby pachnieć, pielęgnacja schodzi na dalszy plan. Lubię też urocze opakowania. :) W tym wypadku mam i jedno i drugie! Peeling świetnie oczyszcza skórę, wygładza a przy regularnym stosowaniu ujednolica koloryt cery. Posiada mnóstwo granulek, które podczas ścierania nie znikają z twarzy. Nie potrzebujemy zbyt dużej ilości kosmetyku, aby pokryć twarz w związku z czym jest bardzo wydajny.  Po aplikacji moja cera nie była podrażniona ani nawet zaczerwieniona. Brak także charakterystycznego uczucia ściągnięcia czy wysuszenia. Peeling doskonale oczyszcza i pobudza skórę do działania - po użyciu zapewnia nam lepszą trwałość makijażu i regenerację skóry. Używam go 2 razy w tygodniu i za każdym razem jestem niezmiennie zachwycona.
Idealny na chłodne, zimowe wieczory: uwiódł mnie momentalnie. Pachnie fantastycznie, a co ważne nawet po kilku godzinach nie wyczujemy chemicznej nuty. Dziewczyny, po tak apetycznej aplikacji nie mam już ochoty na słodycze. Piernikowy balsam wspomaga odchudzanie haha :)) Jednak jest on raczej dla miłośników mocnych, słodkich zapachów. Regularnie stosowany doskonale nawilża moją skórę (ach, te grzejniki). Posiada lekką, przyjemną konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnych smug na ciele. Wspaniale współgra także z moimi perfumami. :)
Waniliowo-daktylowy krem do rąk, podobnie jak pozostałe kosmetyki z zestawu ma intensywny, słodki zapach. Ma lekką konsystencje, bardzo łatwo i szybko się go rozsmarowuje. Na noc, lub przy dłuższym kontakcie dłoni z wodą jest niezastąpiony. Przynosi im natychmiastową ulgę otulając ochronnym filmem, przez co stają się odżywione i nawilżone. Szybko się wchłania i nie tłuści wszystkiego dookoła: ot lekki kremik, którym można się smarować i delektować zapachem jednoczenie. :) Kolorowe, podręczne opakowanie zabieram ze sobą obowiązkowo z domu, ponieważ wtedy żadne mrozy nie są mi straszne! :)

Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!

77 komentarzy:

  1. Co za pomysł na kosmetyk - pierniczki! :O :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moje zapachy, ale kawową wersje bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Those products look very good.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapewne pięknie pachną te kosmetyki, a co najważniejsze wprowadzają świąteczny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od samego patrzenia na te kosmetyki leci mi slinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojoj....peeling wygląda zachęcająco bardzo!!!
    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam tego pierniczkowego balsamu, ale jeszcze nie znalazłam :( mam nadzieję, że uda mi się go upolować przed świętami :)
    Zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki o takich słodkich zapachach ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. smakowite kosmetyki :D

    zapraszam na giveaway - claudiadaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez szukałam i znalazłam w prywatnej droger❤️
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten zestaw pierniczkowy ale póki co spasuję z zakupem - zbyt duże zapasy mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, ale wyglądają smakowicie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. śmieszny pomysł ale szczerze na sobie wolę zdecydowanie lżejsze zapachy bliższy mi arbuz niż piernik ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. When I open up your RSS feed it looks like a ton of weird text, is the malfunction on my end?
    jeux de sonic

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno cudnie pachną ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda cudnie! :)
    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale exstra!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna recenzja! Ostatnio zwracam większą uwagę na pielęgnację ciała i zastanawiam się nad kremem do rąk. Jednak nie cierpię tego "filmu", jakie pozostawia po sobie większość kosmetyków tego typu. Jednak ten wydaje się być inny... Muszę go wziąć pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż jestem ciekawa jak pachną :) dzięki za odwiedzinki i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę sprawić sobie ten zestaw bo jak na razie kupiłam jeden ale do rozdania. Kocham takie aromatyczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami, Jedak już same kolorowe opakowania zachęcają do kupna. Ja na pewno nie przeszłabym koło nich obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice products! Very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz świetny aparat, świetna jakość ; ) Tez uwielbiam kosmetyki o takich pysznych zapachach ; p
    Poklikasz? http://re-belious.blogspot.com/2013/12/persunamallcom.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio pozbyłam się mojej cyfrówki na rzecz czerwonego Canona :)

      Usuń
  24. Też uwielbiam takie "jadalne" zapachy;d
    Dodaję do obserwowanych! :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaa właśnie taki sam zestaw dostanę na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ma ten krem do rąk i po prostu go ubóstwiam :D

    in--my-mind.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post,blog a przedewszystkim design, w którym się zakochałam <3
    Jesteś z Ostrowca? To niedaleko :3
    Zaobserwowałam ;3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak słodki zapach to coś dla mnie :) aż mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. z chęcią przygarnęłam bym te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej, wyobrażam sobie jak cudownie musi pachnieć!

    Jasne, że możemy obserwować, już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja lubię takie pachnące kosmetyki ! Mogłabym się wtedy nimi smarować i smarować :)
    +obserwuję.

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny ! Też chcę ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  33. udały im się te opakowania, na prawdę przyciągają wzrok :) uwielbiam Farmonę! zapach piernikowy niekoniecznie do mnie przemawia, miałam z The Body Shop żel pod prysznic o takim zapachu i strasznie go męczyłam :P
    z chęcią przygarnęłabym ten krem do rąk, ta szata graficzna na prawdę powala, super!

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy nie próbowałam, ale po Twoim opisie jestem zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapewne pięknie pachną:)
    Ja już zaobserwowałam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  36. intrygujacy zapach, jeszcze o takim nie slyszalam :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam kosmetyki z firmy Sweet Secrets. Dotychczas moim ulubionym zapachem jest muss kokosowy z bananami. Jednak urzekłaś mnie tym piernikową wonią!
    Pozdrawiam i życzę Wesołych i Pogodnych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku!
    xo xo Isabelle
    ❄ the-vogue-girl.blogspot.com ❄

    OdpowiedzUsuń
  38. zapewne magicznie pachnie! (:


    http://julia-julson.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. No.. pierwszy raz widzę kosmetyki o takim zapachu. :p
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://patka-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zdecydowanie najbardziej mnie kusi zapach! musi b yć cudny!:D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. lubię kosmetyki tej firmy :D
    Wesołych świąt :*
    + nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  42. ile razy kupowałam coś tylko dlatego, że ładnie pachniało, teraz też mnie kusi :>

    my-retro-world.blogspot.com
    może wzajemna obserwacja? <3

    OdpowiedzUsuń
  43. jasne, ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  44. musi piekne pachniec :3 tez chce takie coś ja już obserwuje :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Taaaaak ja tak samo jak Ty uwielbiam zapachy "jadalne" hahaahah. Zawsze jak jestem w rossmanie to wącham wszystko co ma słodkie opakowanie i gdy znajduję się na nim coś do jedzenia. Masz bardzo fajnego bloga . Obserwuję ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobry post, super blog :) obserwuję!

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze prezentuje sie krem do rak, moje dlonie podczas zimy niestety wygladaja strasznie!
    Oczywiscie jestem za obserwacja:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Kupiłam taki zestaw kumpelii na klasowe mikołajki <3

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  49. ojej, dużo razy przechodziłam obok tych kosmetyków w naturze, teraz mam jeszcze bardziej na nie chętkę :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam zamiar w najbliższym czasie wypróbować ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. tego zestawu zazdroszczę Ci bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ten zestaw i peeling jest moim ulubieńcem. Zapach pierników uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  54. pewnie fantastycznie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również będę testowała ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Czaiłam się na ten zestaw, ale nie było możliwości sprawdzenia zapachu i ostatecznie nie kupiłam..

    OdpowiedzUsuń
  57. Już nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. chciałam ten zapach tego zestawu ale juz nie było i musiałam wybrać muffinki orzechowe z karmelem ;( ale zapach też jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale muszą cudnie pachnieć:) idealne na zimę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥