30 sierpnia 2018

bye holidays

Dzień dobry! Jak mija końcówka wakacji? Odpoczywacie czy pracujecie?
Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma outfitami w letnim klimacie, póki za oknem jest jeszcze przepiękne słońce. Uwielbiam wszelkie odcienie czerwonego, więc spódnica w tym kolorze musiała być moja! 😂 Połączyłam ją z przepiękną bluzką w biało-czerwoną kratę, która świetnie komponowała się z kolczykami, w drugiej opcji z tradycyjną białą koszulą.💃Co myślicie o takich zestawach? Chętnie poznam Wasze opinie w komentarzach. 👀
Wszystkie ubrania z dzisiejszych outfitów znajdziecie na stronie naia.com.pl - paczuszka przyszła w ciągu kilku dni, a obsługa sklepu szybko odpowiada na pytania i udziela pomocy w wyborze odpowiednich rozmiarów. :)  Udanego dnia Kochani!


45 komentarzy:

  1. Kochana przepiekna jest ta spódnica i ten magiczny , zywy kolorek cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta bluzka w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracuje, na szczęście od jutra mam kilka dni wolnego ��
    Świetne stylizacje ��
    Ta druga mi się najbardziej podoba ��
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu. Czerwień z bielą bardzo fajnie wygląda;) Ja wypoczywam ostatni weekend niestety został.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. oba połączenia prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w kratkę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very chic outfits.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju boska jest ta spódnica *.*

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje są super ;) Te stylizacje przypominają mi vintage.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz. Obie stylizacje dodają Ci uroku!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM



    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudnie! Obie wersje super!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wakacje skończyły się już dwa tygodnie temu i szczerze mówiąc na razie cieszy mnie powrót do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia <3

    Jestem nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  14. W obu stylizacjach wyglądasz wspaniale, ale mnie zachwyciła bardziej pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienia i super wyglądasz, ale pierwsze bardziej mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz :) bardzo podobają mi się te koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwycam się białą koszulą - piękna jest ! A Ty prezentujesz się fenomenalnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękną urodę :* Stylizacja bardzo ładna! Świetna koszula, pięknie wygląda w połączeniu ze spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna spódnica, ja też uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolorki, aczkolwiek muszę przyznać, że na początku myślałam, że to są kuloty :)

    Biała bluzka jest przeurocza, ajććć sama dumnie bym nosiła <3

    Koniecznie muszę zajrzeć do tego sklepu, bo szczerze powiedziawszy nie znam go :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie czerwieni z kratą jest strzałem w 10! Koszula, rozkloszowana spódnica - bardzo w moim stylu.

    Pięknie kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka piękny kolor z tą białą koszulą mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie Ci w czerwieni! a Twoja torebka skradła mi serce! czy to Guess? ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda - SPÓDNICA - robi wrażenie :) Do twarzy Ci w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne stylizacje! Cudownie wyglądasz!! <3 A ta spódnica... no mega, uwielbiam taką długość <3

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz <3 jesteś taka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie propozycje mi się bardzo podobają!
    Ja się uczę, nie mogę się doczekać weekendu w górach i przygotowuje się do III semestru na studiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jakie piękne są obie te bluzki zakochałam się w nich od pierwsze ujrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba zestawy są super, to z pewnością zasługa tej niesamowitej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne stylizacje! Świetnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś taka śliczna, że e wszystkim Ci ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. This blog was really best and helpful for me. Visit for website designing and development.
    PPC Company in Delhi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥