23 stycznia 2015

Argan Oil, Joanna


Szampon przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Mnie seria skusiła olejkiem arganowym w składzie, który dotychczas stosowałam tylko na końcówki włosów. Niestety, kosmetyk zaskoczył mnie swoją małą wydajnością. Nie wiem czy do niego powrócę, ponieważ nie zauważyłam żadnych efektów, co gorsza... miałam problemy z rozczesywaniem włosów. Odżywka i szampon mają podobne, podręczne butelki z prostą szatą graficzną. Producent przy wyborze kolorów kierował się chyba słowami piosenki "dziewczyny lubią brąz". :) Na szczęście odżywka spisała się świetnie: poprawia kondycję naszych włosów i sprawia, że stają się lśniące, miękkie i zdrowe!

Dwóch powyższych produktów używam raz w tygodniu, aby nie obciążyć włosów. Konsystencja eliksiru przypomina oliwkę. Świetnie nabłyszcza, odżywia i ułatwia rozczesywanie. Zapobiega puszeniu się włosów i działa ochronnie. Przezroczysta buteleczka pozwala kontrolować nam ilość produktu, a pompka ułatwia nam aplikację. Maska zaś, świetnie sprawdza się zimą, kiedy włosy są w gorszej kondycji. Szybko się ją nakłada i równie szybko spłukuje. :) Wyraźnie zmiękcza włosy, stają się gładsze i miękkie, a wszystko to bez silikonów. Maskę trzymam na włosach około pół godziny, pod czepkiem i ręcznikiem. Wtedy efekty są najlepiej widoczne.

36 komentarzy:

  1. Ciekawa seria muszę po nią sięgnąć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam olejek arganowy z Organique i czasem kilka kropli dodaję do maski na włosy,ale jak pokończę zapasy, przyglądnę się Joannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe kosmetyki do włosów, może się skuszę ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Joanna wypuściła taką serię z olejem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałyby mi się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki z Joanny, ale powyższych, które prezentujesz jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż ja czytałam o tej serii arganowej Joanny! I wciąż nie wiem czy się skusić, mają tak skrajne opinie. Może na początek przyjrzę się temu eliksirowi!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love argan oil.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wszyscy polecają te kosmetyki z Joanny i właśnie mam jeden zestaw z keratyną więc muszę jak najszybciej wypróbować :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii miałam szampon, bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love Argan Oil and everything which contains it :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning products. ^^
    See you on my blog, lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować tą maskę, bo opisałaś ją mega zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Very energetic post, I loved that a lot. Will there be a part 2?


    my site; home improvement diy ideas (http://www.homeimprovementdaily.com/)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tych ostatnich produktów, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tą serię, odżywka świetnie mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam olejek arganowy! Jego zapach i oczywiście efekty, które widać po jego stosowaniu. :)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam się wcześniej z tymi kosmetykami. :)

    Some Tulips

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejek arganowy jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie cała ta seria to niestety buble ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś zastanawiałam się na zakupem jakiegoś produktu z tej serii, ale jednak zrezygnowałam, ale to byl chyba błąd. Kiedy gdzieś je zobaczę, na pewno kupię :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydał mi się ten post, na pewno kupię jeden z tych kosmetyków :)
    dreamsoutxx.blogspot.com - KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie looyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. GREAT POST! Loving this recommendation!
    Come check out the blog || 5ft avenue

    OdpowiedzUsuń
  26. I hear so many good things about argan oil! these products look great!
    www.samanthamariko.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥