12 stycznia 2015

WOŚP 2015

Cześć Kochani! Wczoraj w całej Polsce odbył się już 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pomagać mogliśmy na różne sposoby, zaczynając od wrzucania pieniędzy do puszek na ulicach miast, kończąc na licytacjach rzeczy "od serca". Wielka, coroczna akcja pomagania odbyła się także wczoraj na Twitterze. Pisząc tweeta z hashtagiem #MasterCardGrazWOSP wpłacaliśmy na konto fundacji aż 5 zł. Akcja wśród użytkowników przyjęła się bardzo pozytywnie i przez cały dzień widniała na pierwszym miejscu w trendach. Dzięki Waszej pomocy i wsparciu pod moim jednym tweetem udało nam się zebrać aż 785 retweets, co przełożyło się na 3925 złotych dla potrzebujących. Niestety nie wiem jak liczyć pozostałe tweety, ponieważ każdy użytkownik mógł wesprzeć WOŚP tylko raz. Uwielbiam pomagać innym na wszelkie możliwe sposoby i jestem dumna z tego, że mam tylu wspaniałych czytelników o dobrych serduszkach. Pamiętajcie, że dobro dane drugiemu człowiekowi wraca do nas z podwójną siłą! Trzymajcie się ciepło w te chłodne dni i dużo dobrego Wam życzę! Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się wpłacić jeszcze więcej na konto fundacji, bo razem możemy przenosić góry! Buziaki i do napisania!

53 komentarze:

  1. nie mogło być inaczej! :D
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. też pomogłam:P
    a co:P
    ________________________________________
    Fashion OOTD! NEW styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam o tej akcji, gratuluje takiego sukcesu :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby jak najwięcej dzieciaczków otrzymało pomoc :) Bardzo słuszna pomoc i daje wiele radości....

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna była ta akcja z tweetami :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś:)
    sister-lenissa.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  7. też przyłączyłam się do tej akcji na twitterze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hi dear you're so beautiful.. nice agenda..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. każda forma pomocy jest dobra, ważen żeby nie być obojątnym

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam twittera, a żebym dowiedziałam się o tym, że można wpłacić te 5 zł to błyskawicznie bym założyła, a szkoda.. Ale mam nadzieję, że z każdym rokiem kwota pieniążków wzrośnie! ♥
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    •MylessLittleWorld•

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam pomagać. Dla wośp wystawiłam biżuterię na aukcję;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że jest taka akcja :( Piękna suma się zebrała, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła suma się uzbierała :) Bardzo wspomogłaś WOŚP. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety cały dzień wośp siedziałam w pracy c:
    Zaproszenie!
    Jeżeli jesteś szczęsliwą posiadaczką konta na facebook'u to serdecznie zaprasza Cię do dołączenia do grupy Polskich blogerek, które mają bloga na domenie blogger: klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sumka się uzbierała, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Suma godna podziwu, w moim mieście aż tak dużo nie zebrano. Bardzo fajny blog, obserwuje :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiedziałam o tej akcji na twiterze, fajnie,że udało ci się uzbierać tyle pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomagać trzeba, też pomagałam - wrzucałam kasę do każdej puszki jaką widziałam na ulicy ;-) Również dodaję Cię do obserwowanych. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście uważam, że WOŚP to jedna z najbardziej udanych akcji w Polsce, jeśli ktoś miał okazję poważniej chorować (czego nikomu nie życzę) tak jak ja, to przechadzając się po szpitalu, lub po prostu przebywając na oddziale specjalistycznym widać serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na niemalże każdym sprzęcie. Ja doświadczyłam takiej sytuacji, bo prawda taka, że Owsiak i jego akcja dba o pacjentów polskich szpitali o 100 a nawet 200% lepiej niż polski rząd, co jest też bardzo przykre, no ale niestety taka jest ta nasza rzeczywistość.

    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie ze pomagasz :)
    Ładne zdjęcie ;)
    Ilovefruiit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że pomagałaś. Ja chciałam być wolontariuszką, ale kiedy się zdecydowałam było już za późno .. -,-
    Również obserwuję, bo masz świetnego bloga :))
    Mój blog-kliik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że udało się pomóc. ;)
    Może masz ochotę na obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu.
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, brawo ! :)

    pisałaś, że mnie zaobserwowałaś, a ja Ciebie już dawno obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcialam być wolontariuszka ale sie nie udało i zazdroszczę Ci świetnie ze pomagasz :))
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W ogóle nie miałam o tym pojęcia! :O Ja wsparłam tradycyjnie - wrzucając pieniążki do puszki!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie tu u ciebie, jesteś śliczna, obserwuje ;))
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś przepiękna :o

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, dowiedziałam się po akcji ;(
    Ale no coź świetny wynik :)

    ula-ulaa.blogspot.com/ <- zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałeś nominowana do LBA
    Zapraszam do mnie:
    bloggerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałeś nominowana do LBA
    Zapraszam do mnie:
    blogerkafashion.blogspot.com

    Wybacz tamten komentarz jest już nieaktualny..
    Pomyliłam się o jedno "g".
    Ten jest poprawny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miło uczestniczyć w takiej akcji :)
    Śliczne zdjęcie.

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też wspierałam WOŚP i chodziłam z puszką :D
    Wspaniały blog, obserwuję :)
    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, nawet ie wiedziałam o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje takiej sumy!♥♥

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za tą akcją... wiele trzeba by było zmienić, jeśli miałaby do mnie przemówić, wzbudzić we mnie aprobatę i - co najważniejsze - zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja w tym roku niestety nie pomogłam... nie mogłam wyjsc z domu niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie że wspierasz tą akcję :)
    Gratuluję podoba mi się tu u ciebie.
    Co powiesz na wspólną obserwację ja już zaczęłam
    liczę na rewanż pozdrawiam http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Popieram,choć w tym roku odrobinę się wyłamałam...

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomagani jest świetne. Nawet bez wychodzenia z domu możemy dużo zdziałać. Choćby na tweeterze, tak jak to pokazałaś:-)

    Mój blog -giveaway

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa akcja :) Cel szczytny także - popieram :D

    >Kingasbox blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja także w tym roku wsparłam Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy :)
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥