19 września 2017

nowy semestr

Cześć Wszystkim! Dawno mnie tu nie było, jednak czekała mnie mała przeprowadzka, następnie rozpoczęcie roku akademickiego, a aktualnie... projekt. Wczoraj także obchodziłam moje 22 urodziny ze znajomymi. Zdecydowanie częściej zobaczycie mnie teraz na instagramie: monikaozdoba. Powiem Wam, że brakowało mi tych książek i nauki marketingu, którym ostatnio bardzo się interesuję. :) Co więcej, życie zawodowe też uległo kilu zmianom, a mianowicie zmieniłam pracę. Aplikując się na stanowisko Sales Assistant w HUGO BOSS nigdy nie pomyślałabym, że dostanę je tak szybko. Możecie wyobrazić sobie moją minę, gdy otrzymałam telefon z pozytywnym rozpatrzeniem CV. Jeśli jesteście zainteresowani szczegółami jak to wszystko wygląda od drugiej strony, to chętnie napiszę Wam o tym notkę. Tymczasem ja wracam do nauki ekonomii i finansów. Miłego wtorku!


26 komentarzy:

  1. Fajnie,że dostałaś tak szybko tę pracę :) Czekam na kolejne wpisy,ładne zdjęcia ♥ Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! To duże osiągnięcie :) Ja za kilka dni też idę na studia, ale w sumie się cieszę, bo na trzecim roku plan jest o wiele "lżejszy", najgorzej tylko z pracą licencjacką :/

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super, gratuluję nowej pracy, na pewno świetnie się sprawdzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Powodzenia w nowej pracy :) Śliczne jest to ostatnie zdjęcie :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytkiego Najlepszego i miłej nauki https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się cieszę, że większość studiów mam już za sobą:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny blog :) Od razu jak się wchodzi jest tak przyjemnie. Post miło się czyta i ogląda zdjęcia.Na prawdę super. A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ i z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. chinese jersey site.chinese jersey site. The sponsors have paid anything from an estimated ?8m to ?120m to have their names associated with what is one of
    the two biggest cheap jersey sale suppliers.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jak tak łatwo, szybko nam się wszystko układa... :) Gratki. Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. If some one wants expert viᥱԝ cօncerning running a blog thᥱn і
    recommend him/her to visit tɦіѕ blog, Keᥱp up the nice wоrk.



    My site: https://www.youtube.com/watch?v=A_d412iWsmk

    OdpowiedzUsuń
  12. This is my first time pay a quick visit at here and i am really happy to read all at
    single place.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nike Rams 16 Jared Goff Royal Blue Alternate Mens Stitched NFL Elite Jersey.Beautiful price of man u jerseys
    cheap? Cannot miss the behavioral health organizations too.

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I am waiting for your next post thank you once again.
    Website: http://herb24.space

    OdpowiedzUsuń
  15. Informative article, just what I wanted to find.
    Website: http://herb24.space

    OdpowiedzUsuń
  16. I don't know if it's just me or if everybody else experiencing problems with your website.
    It appears as though some of the text within your posts
    are running off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to
    them as well? This could be a problem with my web browser because I've had this happen before.

    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  17. Howdy! I simply would like to give you a big thumbs up for your
    great information you have got right here on this post. I am returning
    to your website for more soon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥