29 lipca 2013

Born Pretty Store

Oryginalne drobiazgi od zawsze przykuwają moją uwagę. Na stronie http://www.bornprettystore.com/ czuję się jak w raju. :-) Nie sądziłam, że siatki na zakupy, czy nawet opakowania na pilota mogą być wspaniałą dekoracją pokoju. Gdy ujrzałam przeuroczego misia-zapinkę, który rozwiązuje mój odwieczny problem, a mianowicie poplątane słuchawki wiedziałam, że będzie moim przyjacielem. :-) Przyleciał on dzisiaj do mnie z Hongkongu w towarzystwie długopisu-hulajnogi, linijki-żyrafy i kocich gadżetów, których nigdy nie mam za dużo. Jeden już widnieje przy moim telefonie. :-)


62 komentarze:

  1. świetne są te gadżety! takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, świetne te kociaki i inne niedźwiedzie;) Też mam słabość do takich bibelotów!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  3. haha długopis hulajnoga rządzi! Urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki ten mały kotek na słuchawki *_*

    Zapraszam na mój nowy post ; *
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej mega urocze te gadżety !
    Mam ten długopis- hulajnogę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O maaatko, jakie słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gadżety! Również uwielbiam takie oryginalne drobiazgi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodko one wyglądają :)) a nie ma za co, ja dziękuję, że mnie obserwujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie prześliczne rzeczy *.*

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jakie to wszystko jest słodkie :D najlepszy długopis :D

    OdpowiedzUsuń
  11. so cute...love it
    xoxo
    happy start of week

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. ;d
    najlepiej to na słuchawki ;d

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie śliczne, na pewno umilą naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie pięęękneee!*.*

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł na wiecznie plączące się słuchawki najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne :) Też uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie śliczne gadżety :d kocham wszytko z kotami :Da misiek zapinka jest bombowy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam taki długopis- hulajnogę, ale żółtą z psiakiem. ;) Super są takie zwierzaczkowe ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super notesik i to do słuchawek, ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  20. faj e te gadżety:D
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten miś jest świetny! Ogólnie wszystko jest cudne! ♥.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie pierdoły! Gadżetów nigdy za mało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie to jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hihi, słodkie te drobiazgi :)


    Zapraszam do siebie. Może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej ale to wszystko jest słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, jakie śliczności! *.*
    Szkoda, że nie mam kasy, to misio i mi by się przydał. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za komentarz!;)
    Świetny blog i fajne, słodkie drobiazgi:)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaraz zajrzę na tą stronę, bo śliczności same <3

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, ale zarąbiste :D uwielbiam takie rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne, pierwszy raz widzę takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ ja uwielbiam takie pierdółki!
    Małe, a cieszą, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna ta zapinka na słuchawki. :D i wszystkie gadzety takie słodkie. Fajny blog
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. też lubie takie pierdółki ,hehehe .Miś-zapinka najlepszy <3 też by mi się taki przydał .

    OdpowiedzUsuń
  34. O matulu jakie słodziaki, linijka żyrafka skradła me serce!

    OdpowiedzUsuń
  35. jak dzieci hehe ale takie bajery poprawiają humor ;) długopis hulajnoga ! no kto by pomyślał:) albo ta zaczepka na słuchawki, super!

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ty ładna jesteś :D
    Świetne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ohhH!! this is sooo cute!



    New post here: BLOG.THE.DREAMS.COM!! Thanks for stopping by! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie słodkie gadżety ! :D Świetne :)

    Buziaki : *

    OdpowiedzUsuń
  39. JAKIE TO PIĘKNE *O*

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocie rzeczy i sposób na spłatane słuchawki- świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥