6 kwietnia 2017

jak wygląda Bachelor top up degree w Danii?

Cześć moi Drodzy! Włąśnie skończyliśmy zajęcia i postanowiłam, że dzisiaj przybliżę Wam trochę moje studia na poziomie Bachelor Top Up Degree. Dla osób które nie śledziły mnie wcześniej, bądź trafiły przypadkiem na mojego bloga wpisując wszelakie nazwy powiązane ze studiami poza granicą naszego kraju: studiuję w Danii i polecam ten kraj każdemu, kto chce poszerzyć swoje horyzonty, poznać osoby z różnych stron świata i przede wszystkim chodzić do uczelni, gdzie wykłady są w języku angielskim. Jakie przedmioty studiuję? O czym jest mój kierunek? Jeśli chcecie znaleźć odpowiedzi na te pytania, to zapraszam do lektury.
Po pierwsze, jak jak już wspominałam w kilku poprzednich postach, jako, że jestem z Polski nie płacę za studia w Danii, jednak dochodzi do tego mnóstwo innych kosztów. Notkę o finansach znajdziecie tutaj: KLIK. Moja klasa różni się od tej, którą miałam podczas AP Degree - mam więcej koleżanek i kolegów z Europy, jednak nie brakuje także osób z Azji. Obecnie studiuję International Sales and Marketing Management (na który dostaniecie się po ukończonym kierunku Commerce Management na AP Degree, bądź innym podobnym tematycznie), gdzie jak nie trudno się domyśleć głównymi przedmiotami są właśnie finanse, marketing, logistyka czy metodologia. Wczoraj zakończyliśmy pisanie projektów, które będziemy przedstawiać już za kilka dni. Bardzo podoba mi się w edukacji duńskiej, że często skupiamy się na praktyce i analizie firm, które już istnieją na rynku od kilku dobrych lat bądź dopiero na nim raczkują. Podczas zajęć używamy głównie ich przykładów do nauki nowych modeli/teorii i świetnie się sprawdzają. Ostatnio nawet wspominaliśmy o Nike i... Robercie Lewandowskim. :) Kto powiedział, że nie można uczyć się o Polakach za granicą? ;) Jak to u Was wygląda? Macie jakieś doświadczenia ze studiowaniem za granicą? Jeśli macie jakiekolwiek pytanie odnoście studiów bądź tematów moich notek, to jak zawsze zapraszam do zostawiania komentarzy. Trzymajcie się ciepło!

39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe informacje☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobnie jest w Belgii,duży nacisk stawia się na projekty w oparciu o aktualne,autentyczne przykłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać że masz bardzo ciekawie, chciałabym kiedyś na pewno zwiedzić ten kraj,najbardziej mi się marzy zwiedzanie każdego zakątka Skandynawii oraz Islandii.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kierunek nauki to akurat nie moja bajka
    ale ogólnie fajnie, że odważyłaś się i jesteś w Danii

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to, że rzeczywiście skupiacie się na firmach które istnieją, które są w okół nas - na pewno to lepsze od zwykłej "suchej" teorii

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś na pewno odwiedzę ten kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moi koledzy studiowali rok w Danii, chyba kwestie finansowe ich nieco przerosły. Ja natomiast byłam na Erasmusie w Portugalii i przyznam szczerze, że żałuję, że nie zostałam tam dłużej :) mają kompletnie inne podejście do nauki i edukacji jak w Polsce - teoria tylko w praktyce. U nas wygląda to trochę gorzej... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja też poznałam kilka osób, które z powodów finansowych musiały wrócić do swojego kraju. ☹️

      Usuń
  8. Ciekawy kierunek studiujesz :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś uda mi się odwiedzić Danię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak wygląda to z pracą?

    OdpowiedzUsuń
  11. Danię muszę koniecznie zobaczyć, fascynujące miejsce:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam cię że tam studiujesz! Zdolniacha :* i przy okazji ładnie wyszłaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W Danii nigdy nie byłam, ale życzę powodzenia w dalszych studiach. Ja sama w tym roku zaczynam studia w UK :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę odwagi, na chyba nie podołałabym studiować nie w Polsce, ale grtuluje i fajnie, że są tacy ludzie, dla których nie ma ograniczeń :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolna dziewczyna! :) Super! :)
    Śliczne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że uczycie się praktycznie. Na moich studiach tego mi właśnie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Cię za to, że masz odwagę studiować w innym kraju. Ja nie miałabym tyle odwagi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję odwagi, śliczne zdjęcia, piękna Ty!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi super :-) Ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie studia to świetna szansa na rozwój :) W Danii, a dokładnie Kopenhadze byłam w ramach wycieczki i bardzo mi się podobało. Studiowałam w Szwecji (Erasmus) i też tryb nauki zupełnie różnił się od tego, który mam w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ale Ci zazdroszczę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Studia mam już za sobą ale studiowałam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to nie widze się nigdzie indziej jak w Polsce :D przynajmniej na chwilę obecną :D

    OdpowiedzUsuń
  24. sama chciałam się wybrać na studia gdzieś poza granice kraju ale chyba moja znajomość angielskiego mi na to nie pozwoli :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W naszym kraju brakuje praktycznego wykorzystania wiedzy, a szkoda. Życzę Ci wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku podziwiam Cię za odwagę, ja się boję nawet do innego miasta jechać, a co dopiero zagranicę :D Jestem na kierunku zarządzanie i tylko na jednym przedmiocie mam wycenę firm dzięki czemu możemy przeanalizować ich sukces, ale poza tym jednym to sama sucha teoria..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! W takim razie powodzenia w dalszym studiowaniu! ☺️

      Usuń

Dziękuję! ♥